tiistai 13. syyskuuta 2011

moi kaikille ! :)

Nyt mä sitten rupesin kirjottamaan tätä blogia. Vaikka en usko että mä tänne hirveesti ehin kirjotella! Mut yritän mahdollisimman usein tulla! Niin elikkäs tänään oli ihan mukava päivä koulussa, ensin meillä oli kolme tuntia kotsaa ja tehtiin siellä teeleipiä. Tosin mun ja Veeran taikinasta tuli liian vetistä joten opettaja lisäsi sinne jauhoja :D ja yllätykses mä käytin vähän liikaa astian pesuainetta :D No kotsan jälkeen meillä oli liikuntaa, vaisaaren salissa. Liikan jälkeen oli äikkää ja saatiin koulukuvat! Mua jännitti ihan sika paljon koska tiesin että mun kuva on aivan hirveä! No mut koulun jälkeen Ella tuli meille, juteltiin kaiken laista ja ellalle myös sattui muutama pieni tapaturma. Tehtiin myös yllättäen puuroa ja kahvia! Ja nyt Ella soitti että meenkö niiden mukaan syyslomalla laivalla ja tottakai mä oon menossa mukaan jos vaan mut päästetään! No eipä tässä tänään mitään ihmeellisempiä sitten tapahtunukkaa :o enää viikko arestii !

2 kommenttia:

  1. Oot ihan sika nätti! :)Mulla tuli tosta sun kirjotuksesta mielee kaikki omat sähläykset kotsan tunneilla :D haha

    http://believeyourself-peppi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. kiitos paljo ! itekki oot :) ja no kotsan tunneilla tapahtuu ;)

    VastaaPoista