sunnuntai 12. helmikuuta 2012

I think i'm inlove

Moi! nyt ku mun piti pitää tauko ni mulle tuli hirvee himo kirjottaa tänne nyt. ni päätin sit kirjotella ihan vaan tästä viikonlopusta, ja siihen liittyi lapsen vahtimista, shoppailua, tuttavilla kyläilyä, leffan katsomista ja kokeisiin lukua! no mut alotetaan lauantaista! eli siis lauantai aamulla heräsin jo puol yhen toista aikaa, kävin suihkussa ja rupesin lukemaan historian kokeeseen. no siinä vierähti sit jonku aikaa kunnes rupesin sit meikkaamaan ja muutenkin laittamaa itteeni koska mentiin ikeaan ostamaan mulle uus sängyn pohja koska mun se vanha pohja meni rikki koska mä oon hyppiny siinä liikaa.. ikena jälkeen lähdimme sitten meiän tuttavan lapsen synttäreille! sellasen idan. ida on mulle tosi tärkee, ku sisko! mitä me sit niillä puhelimilla pelailtiin ja syötiin. me ei ehitty olee siellä kauaa koska meille oli tulossa hoitoon yks pari kuukautta päälle yhden vanha tyttö, nimelta Lotta. se on niin ihana ja lutunen! ensin oltii sitte puistossa keinumassa ja laskemassa liukumäkeä, sitten vähän kävelyllä ja lopuksi tultiin sisälle leikkimään, kattomaan telkkaria ja kyllä me vähän pianoakin soitimme. joskus yhdeksä aikaan Lotta haettiin ja sain siitä sitten kymmen euroa, vaikka aluks mun ei pitäny kyllä saada yhtään mitään. illalla mentiin sitten äitin kanssa viellä videovuokraamolle ja vuokrattiin yks leffa minkä nimi oli suomeks mun mielest ainaki hullu tyhmä rakkaus, en oo tosin yhtään varma. No sitten tähän päivään eli sunnuntaihin, heräilin siinä yhentoista aikoihin ja sitte aloin taas lukemaan sitä historiaa ja nyt luinki jonku kaks tai kolme tuntia vissiin! no sitten rupesin laittamaa itteeni vähä kuntoo ja lähettii sit joskus puol viiden maissa myllyyn äitin ja essin kanssa. myllystä mukaan tarttui muutamat pienet ostokset, koska mä en kertakaikkiaan löydä koskaan mitään vaatteita. ja huomenna käydään viel ehkä nopeesti siel, en oo yhtään varma viellä, koska mun pitää huomennakin lukee kokeisii. mut ei tästä päivästä mitään muuta oikeen. nyt tuli pitkä postaus! ja sitten viellä et tiistaina on ystävänpäivä, ja mä oon sen sitten ellan kanssa, mennään kaupungille kattelee kavereita, ja illalla sitten TPS-JYP jääkiekko peliin! nyt kuva niistä ostoksista ja vähän muitaki kuvia viikonlopulta!

kahdet lapaset, vero moda 12,95€

neule takki, h&m 9,95€

gollege paita, ginatricot 19,95€

neule paita, ginatricot 19,95€ 
legginsi farku, vero moda 16,95€

perus tuubi toppi, vero moda 9.95€

tollasen ostin ikeasta.



höhö tuli väärin päi:(

<3 elena

4 kommenttia:

  1. awww tää oli ihana postaus elena; ihanii kuvii ja kaikkee, tämmösii lisää ;) <3

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! :) ihana varsinki toi valkonen paita gina tricotista ja
    ihanan värine toi ikeasta ostettu telinejuttu. :) mulki tollane samanlaine valkosena, mut
    haluisin nyt kyl mieluummi ton värisenä..

    cupcakesmakesmehappy.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihania vaatteita ja toi sun koru! Sulla on muutenkin tosi hyvä blogi mitä nyt lueskelin. Pakko liittyä lukijaksi!


    http://picturesofmylife-rose.blogspot.com/
    Käy katsomassa minun blogini ja liity ihmeessä lukijaksi jos pidä:):)

    VastaaPoista
  4. Ihania noi vaatteet! Ja oot tosi nätti, kiva blogi! :)

    VastaaPoista