lauantai 4. helmikuuta 2012

This is something like a movie

Moikka teille kaikille taas pienen tauon jälkeen. Elikkä pakko vissii todeta et mä tosiaan mietin et poistaisin blogin, koska ei mul oo minkään näköstä intoa enää kirjottaa tänne. Mut en nyt oo ihan varma et kyl mä vissii kirjottelen jonku aikaa täs viel ainaki, ja jos into tulis takas ni jatkan sit kirjottelemist taas. Vaikka mun postauksii rupeis tulemaa harvemmas, ehkä kerran viikossa jopa niin se johtuu siitä että mä en jaksa tai ehdi tulla postaamaan tänne. Välillä vaan iskee sellane fiilis et nyt tekis mieli kirjotella jotai! Mut se fiilis tulee mul nykyään tosi harvoi.  Ei mulla nyt paljon muuta, et katellaan nyt mihin tulokseen päädyn ja sillai. Ja tähän alle tulee nyt muutama äsken otetti kuva, ja ne sit on tosiaan ihan web kuvia. :D Mut tos ekas kuvassa näkyy mun Iphonen uus kuori! Oon niin tosi rakastunu siihe:)

en jaksanu muokata tarkasti XD

2 kommenttia:

  1. oot tosi nätti! Ja sun blogia on kiva lukea:) Alan lukijaks ja käy kattoo mun blogi http://loveisintheair-linda.blogspot.com/.

    VastaaPoista
  2. älä poista! (: tää on nii piristävää aina lukee sun blogii!

    VastaaPoista