torstai 8. maaliskuuta 2012

En aio antaa periks, huolimatta esteest.

Moi! tällästä pientä kirjotusta taas, kerron tässä nyt vaan ihan eilisestä ja tästä päivästä. elikkä eilen meillä oli koulussa fysiikan koe, ja se meni ihan semi hyvin. se oli paljon vaikeampi ku kuvittelin, mut selvisimpähän kuitenki ihan hengissä. no koulun jälkeen lähin sit kaupungille kavereita kattelee. siina suurimmaks osaksi olin sitte Juliuksen kans, käytii kans ostaa jullen kaa mulle uus takki! sellane musta nahkatakki H&M:stä. no sit tähän päivään ihan perus olin koulussa sit tulin kotiin, istahdin koneelle istun tässä vielläkin! paitsi siivosin kyl mun huonee, ja tuli täst nyt aika siisti! eikä mitää muuta ihmeellist. huome on taas perjantai, tä viikko on taas menny ihan sairaan nopeesti! viikonlopuks ei oo mitäää muita suunitelmii ku et eve tulee meille kain huome yöks ja sit vaa muidenki kavereide kaa! see yA ♥




tossa toi mun vaatekomero, tos ei oo kaikkia vaatteita.




7 kommenttia:

  1. vähä kiva postaus ! :) ja kiva takki kans (;

    VastaaPoista
  2. hei toi takki on ihana ! :) ja vitsit oon kateellinen, haluun kans tollasen vaatekomeron :( ++ oot ihan superkaunis elena <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti dina!! <3 toi vaatekomero on aika iso, mut liian pieni mulle.

      Poista
  3. kelpais mullekki ihan vaatekomero , 2 vaivasen kaapin sijasta D: :)

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos totta puhutaan, toi komero on aina sotkussa, ja mun vaatteet ei edes mahu sinne :D :)

      Poista
  4. ihania kuvia!

    http://ninnijaveera.blogspot.com/

    VastaaPoista