maanantai 5. maaliskuuta 2012

Tänään jokane meist voi olla iha mitä vaan.

Heippahei! täällä ehkä maailman huonoin bloggaaja kirjottelemassa taas pitkän tauon jälkeen! mut oon unohtanu kokonaa et mulla ees on tä blogi. mut ei oo tapahtunukkaa mitää nyt oikee. kerron nyt tälläsesti pikasesti mun viikolopusta! eli olin melkee koko viikolopun even kans! ja nähtii paljon kavereita. sit lauantai mentii kattoo h-salon ilta mäkee, siel oli paljon kavereita ja hyvää musiikkii. eli toisinaan tanssittiin siellä. sit tänää oliki maanantai, what a happy day, noot!!! vihaan maanantaita, mut on täki sit vaan loppuje lopuks päivä muiden joukossa. mut mulla oli perus maanantai, koulua 8-15 ja siihen päivää mahtu myös enkun koe! täytin itseasias aika paljon siit kokeest, aattelin ensi etten osais mitään! mut koulun jälkeen tulin sit kotii ja menin koneelle, ja tässä mä istun yhä! aattelin ensin et olisin siivonnu mun huonee, mut ei siit tullu mitää! no ei mulla muuta, katellaa koska tuun tääs kirjottaa, ei oikee innosta tä just nyt koska kaikki kokeetki painaa niskaa ja pitäis ehtii nähä kavereita! mut näkyillään! parit kuvat viel loppuuun!











whit all love, elena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti