keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

I belive that i can fly

Heippa kaikille! tänään on taas ihanan aurinkoine päivä! elikkä mulla alko koulu kaheksalta, ja se alko italialla. italia on tosi vaikee kieli mun mielest :D ja italian jälkee oli matikkaa joka meni sit tosi nopeesti ku sählättiin sit saken kanssa sii kaikkee. sit oliki ruokailu, ja päätettii nooran ja lekan kans et lähetää käymää nesteel:) mä ostin nesteelt edy ja leka redbulli, mentii sit istuskelee sinne aurinkoo ja juttelemaa kaiken näköstä. no sit lähettii koululle takas ja sakke tuli avaa mul ja nooral sivu oven ja sit kipitettii siit äkkii musiikin kokeesee. en osannu juurikaa yhtää mitää siitä kokeesta! no kokeeen jälkee oli sit viellä historiaa, enkkua ja äikkää. sit äiti haki mut ja tulin kotiin. kotona oon vaa kuvaillu ja maanu tuol ulkona auringossa ruotsin kirjojen parissa. ei mulla tästä päivästä muuta! moikka teille! ja hyvää vappua kans jos en enne sitä tuu enää kirjottelee!!!


muru <3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti