sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

weekend!

Moi ja hyvää aurinkoista päivää! en nyt jaksa rupee selittelee mitään ihmeempii täs teille, kerron nyt vaa vähän tästä viikonlopusta. eli perjantaina mä olin adan, even ja carlan kanssa kattomassa sen titanic leffan, ja se oli ihan huippu! vaik oon sen aiemminki nähny, silti se saa aina itkemään. no leffan jälkeen oltiin hetki keskustassa ja sit lähettiin jullen ja even kans evelle, ja oltiin sit siel vaa chillailees, sit julle lähti ja sit hetke pääst siit mut haettii. no loppu ilta meni sit koneen kans. ja eilen mä sit lähin joskus päivällä adalle ja katottii adalla viidakon tähtöset yks jakso, mikä adal oli jääny välii ku se oli dubaiis. lähettii sit keskustaa ja ada lähti carlal, sit mä lähin siit evelle soffin kans. sit eve laitto siin itteää ku se tuli kisoist, ja sit jassuki tuli sinne:) sit me oltii hetki evel ja sit lähettii keskustaa, oltii keskustas sit jotai säätääs ja mentii evel takas jo joskus vartti vail 11. ja soffi ja jassuki tuli evel yöks. no siel me sit syötii ja käytii alhaal kattoo kallen ja sen kavereide menoo ja oltiin siin sit hetki. mentii takas ylös ja ruvettii kattoo black swanii. se on kans tosi hyvä leffa, no sit se leffa jälkee mentii eve huoneesee ja juteltii siel kaikkee ja no sit mä nukahdinki ja noi muut valvo. ja aamulla mentii jonnekki ravintolaa syömää. se oli sellane mis sai ite tehä ittellee hamppari ja se oli ihan sii joki rannas, sitku oltii syöty mentii vaa istuskelee jokirantaa, kuuntelee musiikkii ja juttelee. sit evel alko treenit ja me lähettii keskustaa, ja siel sit näky vähän kaikkii:) nyt oon sit kotona enkä jaksa lähtee ulos enää. tähä loppuu tuleee nyt muutama kuva, nä on vähä otettu millo sattuu ja ne on puheli laatusii.












ps. en ymmärrä miks nä jotkut kääntyy näin päi
<3 elena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti