tiistai 22. toukokuuta 2012

It's crazy, how someone coud change me.

Moi! tänää on ollu iha sika lämmin päivä! ja tä päivä lähti käyntii 3h kotsalla! me sit tehtii jotai kevät siivousta ja vimpal tunnil jätski annokset, nam! no kotsa jälkee lähettii käymää nesteel verne, noora, julle ja tommin kans, ja sit meil alko liikunta. mut mä en osallistunu koska oon kauhees yskäs :/ no koulu jälkee sakke soitti mul ja se tuli moikkaa mua, oli nii kiva nähä sakkee ku se o ollu Tanskas kisois! ja sit kävelin siit jullen kaa samaa matkaa kotii. koton päätin sit ottaa vähä aurinkoo ja makoilinki tuol pihal joku 1,5h. no sit mä vähä siivosin mun huonetta ja sit lähettii käymää äitin kans myllys ja kaupas:) nyt äiti grillaa ulkona ja tähä loppuu parit kuvat nyt!

tollaset ostin ginast :) 5.95 kpl

tänki ostin ginast olisko ollu 9.95

tilasin tän asokselt!

tän myös

nä äiti toi mulle tanskasta!

näiden hintaa en muista :o







mun pikkusisko toi ton kuoren tanskasta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti