sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Pilvi on linna johon kaikki haluu uimaan!

Moi teille taas tän tauon jälkee. :) nyt on mun tietääksee vimpatki kokeet suoritettu! ja oon ihan tyytyväine tähän mun seiskan kevääsee, mut tosiaa sen näkee kyl vast sit todistuste jaossa. Mut nyt näihi viime päivii, eli keskiviikkon olin turus kavereide kaa ja tulin sit illemmal kotii ja lähin vernen kans ulos sit mentii evee vastaa meille ja sit lähettii takas ulos ja tultii myöhemmi taas meille, sit lähettii saataa vernee illemmal kotii päi ja sit tultii even kans meil ja mentii siit sit aika pia nukkumaanki, sit torstai verne tuli meil sen jälkee ku oltii käyty suihkus ja laitettu ittemme jne. sit eve lähti johonki sen näytöksee ni jäätii vernen kans meil, sit lähettii siit pia urheilu kentäl ja sit mentii uusiks meille ja sit käveltii raision keskustaa ja verne meni sen kavereide kans ja mä menin fiial kattoo pelii. no peli jälkee tulin sit kotii ja sit ei oikee uni tullu koko yönä ni valvoin sit melkee puol viitee ja nukuinki siinä iha kiitettävästi kolme tuntia pommii :D ja perjantaina oli vaisrock, se oli yhtä helvettiä ku sato vettä välil ja oli kylmä. no menin sit evel yöks ja lähettii sit käymää nesteel joskus 11 aikaa vissii, sit verne riku ja ohto oli siel nesteel, oltiin iha sillee WTF? :D no oltii niide kaa hetki sit lähettii evel sit säädettii hetki sii ja sit lähettii niide kaa takas ulos. no tultii sit sisäl aika pia koska kaikki oli iha jääs ja mä sit nukahdin aika aikasi ja sillee, no eile mä sit vaa lähin aamul kotii sit eve kysy tuunks toiseks yöks niil ja no mä sit menin ja me sit vietettii siel kivaa iltaa ja kävästii raisossaki moikkaa vernee ja jeree. ja käytiime moikkaa essii ja elisaa koska elisal oli synttärit ni mentii ottaa synttäri skumppaa ja mentii sit nukkuu puol neljä ja herättii sit siin kahe mais ja noustii ylös vast neljä mais ja lähettii siit sit hesel vähä ankeemmal aamupalal. ja pää on kipee ja sillee :D no joo mut viikoloppu oli ainaki kiva :) loppuu parit kuvat :)

kello vähä pääl 00.00 ja elisan synttäri skumppa avattu;)

evee!!

vähä darrane lauantai

vais roch med paraskaveri <3




3 kommenttia: