torstai 15. joulukuuta 2011

Ens vuonna se muuttuu, kaikki paremmaks taittuu

Moi kaikille ! ja joulu on jo about viikon päästä ! eikä mulla oo vielä yhtään lahjaa ostettuna! eikä mulla oo mitään toivelistaa mitä mä haluisin... mä en kertakaikkiaan vaan keksi yhtään mitään, oon selannu joka ikisen netti kaupan, käyny kaikki kaupat jnejne eikä löydy mitään! jos pyytäisin vaan rahaa ja sit mulla tosin on ostettu yks paketti sellaset super söpöt töppöset XD no mut olis kiva saada jotain muutakin kuin rahaa... no mut sit ihan muihin asioihin, eli tähän viikkoon. pelkkää kiirettä ja väsymystä ! tiistaina koulus oli kolme ekaa tuntii kotsaa ja me tehtiin pipareita, no mä ja veera tosin vaan sählättiin ! :D heiteltiin taikina ympäri luokkaa, huudettii ja riehuttiin , kaulittiin toistemme naamoja , leikimme kebabia XD ja poltimme piparit... :D no tiistain sit olin kotosalla ja kävästiin äitin kanssa mökillä ja ostin uudet farkut... tosin en oo vielläkään käyttänyt niitä, en oo varma onks ne ihan mun tyyliset, tai no ne on isot :d ja eilen olin ellan kanssa, ja saatiin idea et kävellään kaanaaseen... no me sit lähettii ja mentiin jotai ihme uikkupolkuu pitki ! no se matka oli iha mukava ja rae kuuro viellä osu suoraan kohalle. no sit matkalla me löydettii semmosii ihanii pikku taloja mitkä voi vuokrata jnejne, no saatiin ellan kanssa idea että muutetaan niihin , no molempien äitien mielestä se oli hyvä idea.. :D no sit tähän päivään, no menin ellalle taas suoraan tosin haettii soframista pizzaa, hehe. no sit lähettiinki talleille, no ella lähti ratsastaa ja mä kävin siihen sohvalle makaamaan, ja vaikee vissiin arvata että nukahdin ! :D no sit tallilta tulin suoraan kotiin ja sit oon tässä dataillu... :D

täs ne piparit
                                             


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti