perjantai 16. joulukuuta 2011

pilvi on meri johon kaikki haluu uimaan

Eli ihan perus perjantai , kouluun , kampaajalle , kepalle , kotiin :) no koulus ei tapahtunu mitää ihmeellist paitsi saatin matikan kokeet ja sain 6+ ! ja ei paljo muuta perus chill päivä... käytiin nooran kans nesteel ku meiä teki mieli mehuu ja sillee.. koulu jälkee kävin mummil ja sit lähinki bussilla turkuun koska mulla oli kampaaja. no henna tuli samal bussil ja juteltiin siin sit pitkäst aikaa kaikkeee :) no en tehny mtn ihmeellist mun hiuksille, mä vaan värjäsin juurikasvun ja sillee... :) no siel menin sit kepalle, olin kepalla jonku tunnin ja oltiin koneella ja juteltiin siinä vähän kaikkee. oli niiin kiva nähä kepa pitkäst aikaa (: no huomisen suunitelmat ovat sitten skanssiin ja siihen ihme joulu konserttii mikä on hk areenalla, koska meiän isovanhemmat osti liput sinne koska meiän serkku laulaa siellä.. no kai se on vissiin pakko mennä kattoo jos nyt jaksan XD ei mulla muuta
HEIPPA <3

natural hiukset xd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti