lauantai 10. joulukuuta 2011

forever young

moi kaikki , tä päivä on menny ihan rauhallisesti ja mukavasti (: tossa aamulla heräsin jo yhdentoista aikaa koska inka soitti mulle .. no siinä sitte meikkasin ja vähän laittelin hiuksii ja lähdin äitin ja eevan kanssa isovanhemmille kylään . eli mun isovanhemmat asuu linja-auto aseman lähellä , parkin kentän vieressä tosi suuressa kerrostalossa jossa on kaikki maailman tarvittavat asiat ! uima-allas ja ravintola plus kaikki muu tosi ihana ! no me syötiin sitte ravintolassa ja ku mä ja eeva oltiin syöty saatiin idea et lähettäis kattelee paikkoja , tosin me tehään nii joka ikine kerta mutta silti ... no me tai no itse asiassa mä eksyin sinne kaikkien niide pimeitte käytvien keskel , ja sit yht äkkii eeva tuli mua vastaa ja no me sit käytii joka ikine käytävä ja kerros läpi , sit päätettii mennä isiäidin ja isoisän sinne oikeesee asuntoo istumaa ja juomaa limsaa . mua rupes sit hieman väsyttää ja kävin pitkäkseni ja nuuin siinä jonku puol tuntia ... no me sit lähettii kotiin ja soitin amandalle jos se tulis meille :) no se sit tuli ja lähettiiki sit essin jannen ja amandan kans kävelyllä , sit tultiin takas ja lähettiin viel käymää valintatalos ostamas juissii ja sipsii ku katottii leffa , en muista sen nimeee mut se oli toooooosi hyvä ! ja saatoin sit amandaa jonku matkaa ku se lähti ja otin koiran kans mukaa :)

2 kommenttia:

  1. ihana toi sun korus :)



    http://lovetearsandmylife.blogspot.com/

    tossa mun blogi, ois kiva jos tsekkaisit! jos tykkäät ni liity ihmees lukijaks :) thankkeee!

    VastaaPoista