torstai 26. tammikuuta 2012

Don't leave me just when i need you

Moi! ja nyt mul on uus ulkoasu, mitä tykkäätte? ja sori tää hiljasuus, kertakaikkiaan en vaa oo ehtiny tulla postaamaan. on ollu nii paljo kaikkee. no mut kuiteni tä viikko on menny joko niin oon kaanassa tai sit et oon kaupungilla. täl viikolla oon nähny tosi monii ihmisii! niiku esim juliusta, jonnii, annamii, joannaa, sofia, emmaa, evee, casandraa, fiiaa, nikoo ja paljon muita :D ja tietenki kaikki ketkä on koulussa jnejne. mut nyt tähän päivää ku meil oli joku valinnais aineide info ja se oli tänä vuon erilaine ku se on aijemin ollut. elikkäs jotku vissiin draama ryhmäläiset teki näytelmän niistä. ja se oli tosi mukava ja siitä sai hyvin selvää. mut joo koulu alko kaheksalta ja päätty noin yhentoist aikoihin. kävelin sit amandan ja veeran kans samaa matkaa ja sit tulin kotii ja sit mun teki mieli rupee kuvailee yhtäkkii. ni otin sitte kameran kätee ja räpsin muutamia kuvia mutta en jaksanu mitään ihmeellisiä tai mitään sellasta. nyt ootan et äiti tulis kotii ja kysyn jos se jaksais tulla kattoo mul uusii laskettelu vaatteita, eli nyt vihdoin olis suunnitelmissa mennä lauantaina mäkeen jos noora on terve. se on nyt kuumessa ja must tuntuu ettei se parannu :/ sit se menee toiseks kerraks! ja sit sen mäen jälkeen mietin et menisin jullel, mut kattellen nyt mitä mä teen:) ja ku mä mietin et poistaisin blogin tulin siihen tuloksee et tä nyt jää vaikka en nii usein kirjotteliskaa enää. ja jos nyt kirjottellen vähemmän lupaan panostaa niihin kuviin, tai ainaki yritän. otan kuvat yleensä puhelimella koska en jaksa kantaa kameraa mukana ;s en keksi nyt mitään muuta joten höpöttelyt siihen ja nyt mun muutamiin kuviin!






kesä♥

<3elena

2 kommenttia: