tiistai 17. tammikuuta 2012

silmiäni usko en kun se tyttö teki sen täydellisen frontside ollien..

joo sori tä kirjottamine, ekaa olin kipee nyt on kouluu ja oon niin väsy en jaksa oikeesti tehä mitään!! oon niin väsyny, en muistanu milt tuntu olla koulus ja panostaa ja argh!! :D no mut kuitenki mun näihin viime päiviin tai no kahteen viimeseen. eli eilen olin keskustassa nooran, even, jonnin, oton ja fiian kans. ja ei näkyny ihmeemmi tuttuja ku istuttii koko aija siinä kop kolmion arnoldsissa:) aijoo näinhän mä idan, selman, roosan ja siirin. mut sit eilen nukahdin kaheksan aikaan nukuin noin 9h yöllä ja nyt tänään sinne aattelin jes oon pirtee koulussa, mutta ei! mä en sit koskaan oo pirtee koulussa. mut joo meillä oli kotsaa ja se oli ihan hauskaa ku paisteltii lettuja ja sählättii kaikkee sit oli liikuntaa jossa oli paritanssii joo kyl sitä sietää... siin sai puhuu rauhas ainaki :d mut koulu jälkee kävelin noora, ampu, veera ja ilmpun kans samaa matkaa ja kotiin tullessa sitte rötkähdin sohvalle otin koneen ja tässä mä oon vielläki!... voisin mennä pian taas nukkuu väsyttää ihan himona! ja siis joo toi otsikko, se biisi on aivan mahtava! oon jääny ihan koukkuun kuuntelen niiko koko ajan sitä ja tititidii :D mut joo mun postailu  voi jäädä nyt ku mulla alkaa mennä into tähän koska oon aina niin väsyny ja ei mun elämässä tapahdu enää mitään:D ja ei kukaan ei anna mitään postaus ideoita tai mitään, ni en nyt tiiä mitä teen tän blogin kanssa. kattoo jos innostus ilmestyis ihan uudestaan! mut ettehän unohda mua jos mä en postaakkaa enää niin usein? ei muuta






whit all love, elena

1 kommentti:

  1. oot tosi nätti ja ihana banneri sun blogissas! käy tsekkaa munki blogi http://take-everychance.blogspot.com/ =)

    VastaaPoista