tiistai 3. tammikuuta 2012

new years, new promises

joo eli sori en oo nyt tänne joululomal kirjotellu paljo paskaakaa, eli anteeeks siitä! mut nyt aattelin et pidän sit loman täst bloggailusta, ja jatkan nyt sit ku koulut alkaa. koska mun joululoman päivät on ollu joko että en nuku yhtään ja lähden aamulla kaupunkiin. tai sit et mä nukun johonki kolmee ja meen ellalle... :D jnejne ni aattelin et sit ku koulut alkaan ni rupeen kirjottelee enemmä:) JA mulla oli muutama uudenvuoden lupaus! eli : yritän nostaa mun ka yli 7.3 ja et panostaisin tähän bloggauksee vähän enemmä. oliko tiellä lupauksia ? ja sit vuoden aikana kans opin arvostamaan ihan pieniä ja mitättömiä asioita, ja et joku mikä must voi tuntuu pieneltä, on jonku muun mielest tosi suurta. ja opin kans vuoden aikana kokemaa miltä tuntuu ku menettää jonku josta välittää tai ku joku joka on ollut sun elämäs tosi kauan, katoo ku tuhka tuulen! mut toisinaa vuosi 2011 oli mulle hyvin opettavainen, täynnä yllätyksiä, uusia ihmisiä ja paljon hauskaa:)




<3 elena

2 kommenttia: