lauantai 21. tammikuuta 2012

my heart will go on

Moikkelis! elikkäs eile koulun jälkee me värjättii mun hiukset tumman ruskeiks! nä on tosi kivat ja tykkään näist. vähä vaihteluu blondii! ja miettisin just yhen mun kaverin kanssa et värjäisin kesää tullen hieman vaalemmiks, katellaa nyt. mut sit tähän päivää eli herättii sii aamul en muista mihin aikaa mä heräsin tosin varmaa puoltoist tuntii aiemmin ku ella koska en saanu unta ku pikkusiskon kaverit huus tuol ihan täysillä.. no lähettii kaupunkii ja no perus aamupala, mäkkäri :D sit mentii kahville ja sit sinne tuli jonni ja joku sen kaveri en koskaa muista sen nimee joku mikael vissii... :D sit mentiii ässäl ja sinne tulle julle ja jotai se kavereit sit oltii niide kaa. sit mentii käymää ellan kaa stockmannil kattoo mul jotai kivaa ni sit sielt löytys, ripsari, hajuvesi, ja guessin koru:) no mentii takas niiden kaa ja sit vaa oltii jossai ja istuttii ja sit ella lähti nousteesee ni jäin niide kaa sinne ja sit mäki lähin joskus puol seiskalt ja sillee ei mitää ihmeellist. huome oon menos lindan ja even kaa kattoo koris pelei:) ei muuta parit kuvat ja sit moikka!! <3

tos näkyy tollee ennen jälkee :D


Stockmann 93€

Stockmann 47,90€

Stockmann 14,90€

2 kommenttia:

  1. ihanat hiukset & hieno koru (::

    VastaaPoista
  2. Oon himoinnu tota korua, se on niin kiva! :)

    http://lovechangeleave.blogspot.com/

    VastaaPoista