keskiviikko 11. tammikuuta 2012

sä teit musta vahvan nyt teet musta heikon

Täällä taas, vaikka yhä kipeenä ollaanki. Mä oon aatellu et mitä mä haluisin itteltäni vuonna 2012, ja tossa luin yhen mun hyvä ystävän blogista et se rupeis nyt treenaamaa, pudottais ehkä vähän painoa, söis terveelisemmin ja laittais rahaa aina talteen, ettei se ostais mitän turhaa ja tarpeetonta! ja musta toi oli tosi hyvä idea, joten päätin ittenkin vähän hyödyntää tätä ideaa! joten kaikki turhat ostokset pois ja säästän rahaa johonkin tarpeelliiseen, mitä mä ehkä joskus sit haluun ja johon mulla on sitten rahaa. ja sitten myös toi treenaamine oli must hyvä idea, eli päätin alottaa nyt jonkin moisen treenamisen, en nyt sanoisi että rupeen joka päivä hinki pintaan vääntämään vaan kolme tai neljä kertaa viikossa joku rankka treeni. toi kuulostaa must jo tosi hauskalta, ehkä myös vähän vaativalta. mut mä toivon et pystyn tohon ja et se tuottais tulosta. totta kai täytyy kattoo kans mitä suuhun laittaa, eli kaikki turha pois. totta kai joskus voi herkutella, mutta kaikella rajansa. mut ei mulla muuta, taas tällänen pakollinen turhan päivänen hössötys! mut joo tänään ku mulla oli tylsää niin kattelin vanhoi kuvii ja tein niist muutaman kollasiin, eine tosin oo mitää ihmeellisii mut sellaset pienet vaan! ei mulla muuta





xoxo elena

2 kommenttia:

  1. NONIIN SIIS TREENAAT MUN KANS (::
    mut et sit pidä sitä päiväkirja juttuuu se o sul turha meitsi tekee sen !! , kiitti mmuute siit treeni jutust minkä linkkasit (;

    VastaaPoista