sunnuntai 8. tammikuuta 2012

oh crap!

Musta alko tuntuu etten koskaan tuu tervehtymää? ja se vituttaa. tavallaa ku miettii et joo mielummi vissii eläisin normaalii arkee. mut tavallaa normaali arki tuntuu aika kaukaselt mun tän hetkisest laiffist? ku mähän herään yleensä kouluaamusi joskus kuuden maissa, njaa nyt mä meen nukkumaan kuuden maissa.. kui voi aika olla näi sekasi? ja nyt en oo ees hereillä valosaan aikaan.. no mut kai se täst sitte, täkin aika ku oon kipeee ni on menny suurinpiirtei näi et oon heränny neljä jälkee päivällä, syöny salattia, nukkunu päikkärit, datannu, kattonu telkkaria, datannu ja menny nukkumaa. eikä mun ees tee mieli sillee ruokaa, tai no ei yleensä kipeenä teekkää mieli syödä mitää. enite mua ärsyttää kyl se ku mun piti panostaa kouluun nyt keväällä, ja alotan mun panostamisen täältä sängyn pohjalta? njaa. ja oon varma et mun panostamine on sitä et ekan viikon jälkee tulee se 'mä en jaksa enää!' hmm ja voisin kans kertoo vähän mun joululomast, koska se on menny teiltä nyt ihan kokonaan ohi! koska mä en oo ehtiny olla rauhassa yhtään! ja sit jos oon ni oon ollu nii väsyny ja en oo jaksanu oon vaa nukkunu. ja tä loma meni vähä siinä joka toine yö nukuttii ja se toine taas valvottii, eli ihan hyvä tä unirytmikin! kai voisin ottaa itteeni niskast kii jo mennä jo joskus kahden aikaa nukkuu! koska tänää en nukkunu päikkärei koska ei oikee huvittanu. tä postaus on pelkkää tälläst tylsää shittii! heti ku parannun ni tulee joku kiva postaus! tai voisin tehä jonku talo postauksen ku saisin munki huonee vähä siistimmäks?;) who know mitä keksin! mut varmaa vaikee arvata et ei ole yhtään kuvaa? ainii hei latasin puhelimee bloggerin! ja voin vissii sen kaut laitella kuviiki, toivotaa! ni sit ku teen puhelimel postauksii ni tulee varmaa enemmä kuviiki!



6655241445_f007081f8d_z_large


Tumblr_lwohaetr831qcvo8lo1_500_large

2 kommenttia:

  1. ihana banneri! ja oot hirmu nätti :) tää blogi vaikuttaa tosi kivalt!! :)

    käy tsekkaamas munki: http://kiasblogjustgowithit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Hieno blogi sulla! :) Ja ihania kuvia!

    http://jjjennn.blogspot.com

    VastaaPoista