perjantai 18. marraskuuta 2011

huuda ku sä tarviit mua ja mä lupaan etten tarvii ketää muuta ko sua

No mooi ! ja tätä päivää voi kuvata vain kahdella sanalla ; täydelline & sekava !! :D no kouluun menin kasiks äiti kyydillä ja menin sinne terkkarin luo niiku mun jotenki pitiki ku sinne tuli jotai opettajii puhuu mun koulun käynnist , et millä tunneilla menisin pien ryhmään opiskelee :) no päädyttiin siihen tulokseen et matikka ja äikkä on ne vaativimmat aineet mulla , joten ne tunnit nyt oon kai pienryhmässä jotta pääsisin kärryille missä mennään jne... no koulun jälkeen lähinki sit kaupungille idan kans :) no mentii hakee heti idan varaamat liput siihe twigliht aamunkoi leffaa. mentii siit sit hesel jonne jessica ja laura tuli , syötii sit ja lähettii käymää hansas :) ei siel sit mitäään ihmeellistä ollukkaa ... olisin vaa halunnu uuden kuoren mun puhelimeen :D no mut sit mentiinki ostaa karkit limsat ja popparit ja mentiin sinne leffaa :) se oli ihan helvetin hyvä ! ää oikeesti niin jännitävä ja hyvin tehty ! ja jessican ja lauran paikat ois ollu jossaa kauakan meistä ni ne istu siin meiä jalois sit koko leffan XD no leffan jälkeen käytiin kahvilla ja sit olin just hyppää bussii ku noora soittaa et nyt on hätä et mun pitää jäädä oottamaa niitä kaupungil no niil meni sit tunti ... :D istuin siel hesel ... sit autoin niitä ja tultiin sit tänne raisioo , äiti oli vähä huolestunu , mut samal ylpee must ku en oo jättäny mun ystävii hädäs yksi :) no mut näin tänää kans mean , kepan , paulinen , ilonan , venlan , inkan ja hmm näinköhän muita ? ei tuu nyt mielee oikee :D kai siinä oli muitaki :) mut joo ei täs muuta nyt tänää jatkan datailuu ja silllee :)




xoxo , elena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti