lauantai 19. marraskuuta 2011

Ja mä kreisinä oon, yhä suhun korjaan jeesusteipillä sun sydänsurut

Hej alla ! tä päivä on ollu ihan mukava , pari uutta kaverii ja sillee :) no mut heräsin tos kahentoist maissa ku ella lähetti viestin et meenke cubeeseen sen kans :) no mä sit lähin ja olin siel joku puol kaks :) no istuttii siel ellan kans ja juteltiin niide jätkie kans . mentii sit käymää siwas ja sit mentii ellan kans myös pizzal , tosi erkka pilas sen meiän pizzan .. :D kaato oreganoo iha helvetisti ja tökki sormel sitä ja kaikkee muuta iha hirveet :D no oltii siel joku kuus tuntii sit ellan kans XD sit lähettii abc:eel ostaa limsaa ja sit niide iskä haki meiät ja heitti mut kotii :) ja nyt lähetää pia äiti kans hakemaa mun pyörää keskustast :) ei täs tänää muuta .. loppu ilta menee kai kokeisii lukies tai ainaki alottelemisel lukemaa XD ja huomine kai vaa lukemist :) ei täs muuta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti