keskiviikko 16. marraskuuta 2011

kaanaahoods ;)

No joo tä päivä on ollu vähän sekava ja sellane mut ei täs paljon oo mtn tapahtunukkaa .. no kouluu kasiks sit oli kaks tuntii valinnaist ja sit oli matikkaa ... sain pitää jtn saatana koruu ku sanoin saatana tunnil .. sit se opettaja höpiseee '' rukoie 50 kertaa aave maria rukous '' , olin vaa sillee öö ookooo ? mut sitte ei jaksettu olla koulussa joten päätettii lähtee siin yhentoist maissa sit .. :D no mentiin heselle ellan nooran ja inkan kanssa :) sit kävin kotona , ja menin ellan ja nooran kans takas ulos :) siitä sit lähettii kaanaasee ... ja no ku käveltii sielt bussi pysäkilt ni ella sai päähänsä oikasta siitä muta pellon poikki , ah ♥ me sitte pompittii siellä pellolla ja kaikkien kengissä oli jäätävät kerrokset mutaa xdxd no sit me päästii mettästä pois ja käveltii sit yks mies oli et '' mul on paine pesuri täs '' olin vaa '' voidaaks lainata sitä '' sit se pesi meiän kengät sillä painepesuril , ja sit jatkettii matkaa uuden pellon läpi mut se ei ollu niin mutane ja paskane .. :D no sit ellal syötii ja säädettii ja sit lähettiinki pihal :) oltii siel kaanaa koulul ja kentäl ja säädettii kaikkeee omaa :) lähettii sit nooran kans kävelemään bussi pysäkil ja sit otettii mun pyörä heselt ja sit lähettii kotiin päin :) nyt oon kotona datailen kai loppu illan ja sillai :) ei mulla muuta tänäään :) ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti