lauantai 26. marraskuuta 2011

just a dream

Ihan ekaks tässä pahoittelen mun pitkää postaus taukoa ! postasin viimeks kunnolla maanantaina ! mutta en oo ollu viikolla koneella , koska koitan vähentää koneella olemista :) mut koitan nyt tulla postailemaa ens viikolla sitte jos mitenkään noiden kolmen kokeen ohella ehdin ! no mut nyt tähän viikkoon tiistaina ja keskiviikkona mä olin kaanassa ellan kanssa ja oltiinhan me vernenkin kanssa (: no en muista mitä tein torstaina !! :D olin vissii nooran kanssa , eiku mitä ? en tiiä yhtää :D ja perjantaina eli eilen olin sitte nooralla otton kans , me katottii leffaa , bad teacher :) se oli ihan hyvä sit leffa jälkee mentii ulos hetkeks sit mut haettii ja niii .. ja eilisen tekstiviestien ansiosta mulla on nyt riita yhden ystävän kanssa , koska se on valehdellut mulle päin naamaa ! mutta en jaksa miettii sellast pää asia et sain sen toisen osapuolen kans välit korjattuu takas ! ei tässä sit mmuuta ja ainii eilen tuli mun tilaamat ugg kengät ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti