maanantai 28. marraskuuta 2011

living young wild and free

Hej alla ! :) elikkäs tän päivän oon vaan tässä kotona . dataillen , läksyjen parissa , siivoillessa ja voisin aloittaa jo lukemaan ruotsin kokeeseen joka on tosin vasta perjantaina , mutta tiiän ettei siitä koskaan mitään sitten tuukkaa ! ja tällä viikolla en tiiä paljonko ehin postaamaan koska mulla on kaks koetta viellä tän viikon aikana , ja ens viikolla tulee jo uudet kokeet ! äh ihan hirveetä ... tä on liian rankkaa :( mut nyt tänää oli kouluu kasist kolmeen ! ja musta se on jo ihan liikaa puhumattaan mun tulevasta keskiviikosta kaheksasta neljään ! mulla on virallinen sillo :( kahdeksan negätiivista merkintää , ihan pepust ! no mut siis tänään mulla oli matikan koe ja mun mielestä se meni hyvin , se viimeinen tehtävä oli hituse vaikee ja sit laskin sitä sillee silmät kii et oisin pystyny keskittyy , no arvatkaas sit ku nukahdinki ! ja siin meni sit se viimene tehtävä .. :D mut ei voi mitää se oli vaan yks tehtävä ja sellast sattuu :) no äsken käytiin äitin kans kaupassa hakemassa vähän kalaa ja sellasii hassui pikku perunoita , nyt äiti tuolla kokkaa mulle ruokaa ! NAM ♥ mulla on ihan hirvee nälkä :D no mut ei tänää paljo muuta , yritän tulla huomen kirjottaa ja jos en huomen ni sit keskiviikko . ja torstaistakaan en lupaa mitään , se saattaa mennä kokonaan ruotsin kirjojen parissa ! koska pitäis sinne todistukseen jotain muutakin numeroita saada kun pelkkiä kutosia ja vitosia ! mun numerotkin on ruvennu laskee nyt ihan hirveesti ! ja mä haluisin saada parempia numeroita ! joten alan nyt tsemppaamaa kouluun ihan täysillä !
puss och kram !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti