sunnuntai 13. marraskuuta 2011

onhan tä elämää nii upeaa kerrassaa ;)

Mooi ! tänään oon ollu ellan kanssa ihan aamusta pitäen . heräsin noin yheltätoista kun se soitti mulle :) meikkasin puin ja lähin ellalle . siel oltii jonku aikaa ja sit niiden äiti heitti meidät pandalle jonne mertsi tuli ♥ ! sit me lähettii bussilla elokuviin , oltiin kattomassa se johnny english - uudesti syntynyt ! ja se oli ihan paras ! saatiin nauraa mahat kippuralla :) no se leffa loppu sit ja sit tajusin et mul ei oo bussi rahaa . no siitä toi otsikko ! soitan äitille tuu hakee meiät se vaan sano että ei se ehdi ja mä sitten ilmotan '' no me kävellään sitten '' sitten oltiin länsikeskuksella jo ja se soittaa noni mä tuun hakee teidät :) ja käytiin sit ellalt hakee mun avaimet ku vietii ella kotii ja ei tänää sit paljon muuta ... kiva päivä , tylsä postaus . hyvä minä ! mun pitäis yrittää saada näistä postauksista mielenkiintosempia . tai sitten pitäis lopettaa kirjottaminen kokonaan ?! ainakin hetkeks koska mulla näyttää toi koulu vievän ihan liikaa aikaa ! tänki jälkeen mä varmaa meen hakemaa mun ruotsin kirjat ja uurastan ruotsin läksyjä ! koska mun pitäis panostaa hieman koulun käyntiin ... mulla ei tosiaankaa oo mitään parhaimpia tai edes mitään hyviä numeroita tullu ! ja musta tuntuu et hyvät numerot alkaa olla jo liian suuren työn alla . koska en oo kuunellu ainuttakaan kertaa millään tunnilla ! äh !! no joulun jälkeen yritän ainakin stempata !  ei muuta tällä kertaa :) nyt meen vähä syömään iltapalaa ja teen läksyt :) sen jälkeen äiti lupas tehä mulle lämmintä kaakaota ♥ 


eilisen iltapala :)





<3 elena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti