perjantai 4. marraskuuta 2011

so boring !

Elikkäs tänään olin aamulla vähän huono vointinen , pää särki ja ei ollu kunnolla ääntä joten päätin jäädä kotiin koulusta :) no noorakin oli sitten kotona koska se ei voi kävellä en jalan kanssa , niin datailin tässä aamulla nooran kanssa ja sitten saatiin ideat et meikataan ihan läppä meikit .. :D njooo ookoo ? sit mul on vieläki ne mun naamassa , haha ku nauran ku olin tänään lääkärissa , oltiin kanssa gigantissa ! ja sain iphone 4 valkosen , jesjesjes !!! mut voin käyttää sitä vast ens viikon perjntaina ... ja sit mentiikin äitin kans uima hallille laittamaa tavaroi huomisii kisoihi . no en mä jaksanu ni lähin jeren juhanin aaken rikun ja lauran kans pihalle ! oli kiva olla jonkun kans tänää ! ja seuraki oli ihanaa ♥ mut tänää ei oo tapahtunu mtn ku olin kipee , mut täs jokune kuva sit :D

oho tuli hassusti päi

3 kommenttia:

  1. ihana blogi, liityn lukijaks (;

    http://krisseonparass.blogspot.com

    käy zekkaa, ja toivonmukaa säki liittyisit lukijaks (;

    VastaaPoista
  2. alko tehä mieli karkkii ku näin tän blogin :'3 kiva blogi ja oot tosi nätti!(:

    VastaaPoista
  3. susa : haha :D munki tekee joka kerta ku selaan omaa blogia :)

    VastaaPoista