keskiviikko 30. marraskuuta 2011

tired of trying .

Moi ! ja toi otsikko lähinnä tarkottaa koulua , en jaksa ees enää yrittää lukee . ku alotin aivan väärällä asenteella seiska luokan .. nyt mä vaan koko ajan valitan että ; mun numerot huonontuu oon niin paska , en osaa mitää jnejne. no mut nyt oon nii väsyny tähä kouluun tänki viikon oon vaan saanu päntätä ruotsii ! ääk ! ja mulle kun ei ruotsista mikää kutonen kelpaa ! haluun vähintään seiskan :) eikä se alue oo ees vaikee jos osaa ne kappaleen sanat , se on vaan kertausta :) no mut huomenna luetaan vissii nooran kanssa yhessä ! ja mä aattelin nyt vimpoilla voimilla tsempata nooraaki , ettei se nyt sais mitään iha paskaa numeroo ! mut joo eilisestä päivästä :) se meni koulussa ollessa meillä oli liikunnassa luisteuu ! ja kääk se oli ihan sairaan mukavaa !! me säädettiin siellä noooran lauran ja inkan kans :) sit jesse heittää limsa pullon pohjat mul sinne jäälle .. :D sit selitän sil opettajal '' joo toi on yks seiskaluokkalaine se asuu kaanaas sen nimi on matias '' :D sit mä vaa litki jtn jaffaa tai fantaa siel ja opettaja huutaa '' älä elena juo sitä limpparia '' , no mut joo koulun jälkeen menin sit nooralle tekemää yhen äidinkielen parityön loppuun ja sit äiti haki mut sielt ja tulin kotiin , söin ja kattelin vähän musiikin vihkoo mut se jäi vaa vilkasuks ku en saanu omast käsialast selvää XD sit lähettii kattoo yhtä taloo tuolt vaisaarest , mut ei se oo oikee kiva sit loppuje lopuks ollu mikään erityisen kiva .. liian pieni ja hieman ahdas :( no sit tulin kotiin ja menin koneelle ja katoin telkkarii ja sit käväsin suihkussa ja tekstasin ja alotin jo hieman lukemaan perjantai ruotsin kokeeseen :) ja sit menin nukkumaa ! sitten tähän päivään , ella tuli meille seittemän aikaa ja me sit päätettii nukkuu ku molempii väsytti mul oli herätys kakskyt viis vail kaheksa ja sit lähettii siit joku varttii vail kouluu :) no koulus ei mitää ihmeellisempii , ko musiikin koe , se oli ihan kiva ja silllee :) no kolmest neljää oli se viralline sit , istuin sit siel ja nukahdin pystyy tyylii .. no äiti haki mut sit taas koulusta koska se on nyt viikon sairaslomalla koska se on kipeä , no tulin koulust kotii ja menin nukkuu sit heräsin tos ja söin :) nyt oon vaa dataillu ja katellu tota ruotsii jonku verra :) eipä tänään muuta , ja taas jotain vanhoja kuvia ! tack och hej ! <3

viime talvi :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti