tiistai 1. marraskuuta 2011

love my friends

Heippa ! elikkäs tänään oli aamulla oli kotsan koe heti ekalla tunnilla ja huhhuh mä en sit tiiä miten se oikeestaan meni . ja no sitten tehtiinkin kiisseliä joka ei ollut mitään hirveen hyvää . no sit mulle tuli mikreeni ja menin terkkrille se anto mulle buranan ja sanoi et älä osallistu liikuntaa . no istuin siinä sivussa ja katoin kun muut saa aerobicata ,  vai miten se kirjoitetaan . no sit menin uudestaa terkkarille ku mulla vaa jatku jatku se pään särky no se anto luvan lähtee kotiin , no menin sit käymää uimahallilla ellan kanssa :) ja sen jälkeen menin mummille ja nukuin . ja sitten lähin nooran kanssap pihal :) oltiin myös sinin ja jutan kanssa ! ja nähtiin me jere ja sakkekin :) oli kiva pitkäst aikaa olla nooran kans . ja no heti ku menin pyörän kyytii ja noora kyytsäs mua ni ajettiin tolppaa päin . :D no mut khyl se on ihan hyvä pyräilee :) no sit ku lähin kotiin niin äiti soittaa et menisinkö hakemaa eevaa uimahallilta kun se on vähän kipee :/ no tottakai mä lähin mun siskoa sit hakemaa ettei sen tarvii kävellä , ku äitillä meni myöhään töissä :) no tultiin kotiin ja katellaan tässä salkkareita :) ja odotellaan äitiä kotiin ! ei tänään paljon , ja taaskaan ei ole yhtä ainuttakaan kuvaa :o


läskit noi reidet .. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti