tiistai 8. marraskuuta 2011

my life like a circus

Elikkä otsikko kertookin jo varmaan aika paljon ? mun elämä on tällä hetkellä pelkkää kiirettä ! mulla ei oo aikaa tehä melkeen mitään ! ja nimenomaan tä postaaminen , ää mua harmittaa kerrassaan niin hemmetin paljon koska oon viimeks kirjotellu tänne perjantaina ! mut jos ei aika riita ni ei riitä :( mut nyt otan niskasta kiinni ja ja yritän kirjotella ainaki joka toinen päivä ! mut nyt nopeesti mun viime päivän tapahtumiin ja muutamiin säälittäviin kuviin ! eli no lauantaina menin ellan isän luokse yöksi ja oltiin onnin kanssa ! ja no mentiin mäkkäriin . laura tuli sinne myös meidän kanssa !! ja mentiin uudestaan mäkkäriin :D no lähettiin sit kaupungille päin joskus kuuden maissa . ja sieltä lähettii käymää mäkkäril ku essi ja pinja tuli moikkaamaa meitä :) no sain siinä kuningas idean että lähetään kupittaalle akun kans , no niin me sit tehtiinki . kello tuli sit jotai yheksä ja sillo meiän ois pitäny olla ellalla mutta pari mutkaa tuli matkaan ja saavuttii puol kahentoist aikaan ... :D mut sunnuntaina mentiin sit raveihin ja säädettiin siel ellan kanssa kaikkee . ja ellan heppakin oli neljäs joten hieno suoritus faramirilta ! eilen mä olin sit äitin mukana töissä ku oli hieman voimaton olo ... no kävin siinä shoppailemassa ja syömässä ja muuten vaan nukuin koko päivä . tänään menin sit kouluun ekaks oli kotsaa ja tehtiin kotsaa , kaikki meni hyvin mun ja veeran kääretortun kanssa kunnes laitettiin se uuniin ja tajuttiin ettei uuni ole edes päällä ! saatiin kivat naurut ! no se oli kai parasta ruokaa silti mitä me ollaan siellä tehty . muutenkin rikotin vahingossa lasin ja sääsin kaikkea muutakin ku oli jotenki energine päivä ... no liikunnassa en sit uinu , mut olin sellassessa ihme jumpassa mis oli sellane steppi lauta ja sit painot ! se oli ihan hirmu kivaa ! voisin kokeilla toistekkin :) no koulun jälkeen lähdinkin sitten pihalle nooran kanssa . oltiin sit kans jesperin , juhanin , jeren , nooran , timon , ällän , juhon , aaken ja roopen kanssa + jotai muitaki saatto olla , en nyt muista :o ja menin sit nooralle kattoo salkkarit ja äiti haki mut sieltä . no nooralla mulla sit oli hieman lämpöä ja nytkin pää särkee ihan sairaasti ! mut halusin nyt tulla kirjottelee pitkästä aikaa tänne ! :) toivottavasti en oo tulossa enempää kipeeksi kattoo nyt menenkö huomenna kouluun vaiko en ? itse ajattelen että ei olis hyvä mennä , mut äiti saattaa miettii asiat ihan eritavalla .. katotaan nyt :) no mut nyt muutava kuva musta kun ei ole yhtään kuvia kavereista tai mistään muustakaan ..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti