maanantai 17. lokakuuta 2011

bad, worse, the worst day ! :(

Hei ! tä päivä alko hyvin , olin koulussa :) juteltii ellan lauran nooran ja inkan kans kaikkee , niiko aina normaalistikkin . ku koulu loppu nikke kysy meenks sen ja aaken kans centerii . no mä sit menin , oltii siin centeri pihal istumas ja juteltii mist milloinki . sit ku lähin kotiin päin ni nikke oli ihana ja saatto mut tekonurmel asti , ja viel siin tekonurmella se sanoo mulle '' ota täst heijastin sun kätees ettet jää autonalle '' sitten mä pyöräilin se heijastin kädessä kotiin .. no lähettii siin sit äitin kans myllyy ettii mul talvi takkii , ja myllys näin ellan inkan kiian ja millan :) myöhemmi vastaa tuli amppu rebe ja sanni . sitten viel miranda :) en muista oliko nyt muita ... :) no mut myllyssä sain hieman ankean soiton ja siitä se päivä alko huononee vaa ... aattelin ekaa et kyl se siit menee et ei niil mtn käyny ... sitten mentiin kaupunkii ku ei löydetty takkii myllystä . sitten soitetaan ja kaikki on päin persettä .. mun laivamatka meni kai siinä ja kaikki muutkin syysloma suunitelmat :/ sitten viellä kaikki pahenee saan ikäviä tekstiviestejä koko ajan , itken ja mietin miten selittäisin tän kaiken mun äidille ! no mutta toivon että kaikki kääntyis parhain päin viellä !  ♥ nii ja ostin sellasen tummanruskeen talvitakin vero modasta , en jaksa ottaa kuvaa sitä nyt



lve , elena

1 kommentti: