keskiviikko 26. lokakuuta 2011

dag med ella ♥

Tänään ei tosiaan tapahtunutkaan mitään ihmeellistä , vaikka oli ihan super hyper kiva päivä ! :) paitsi se jälki-istunto ... mutta sekin meni itseasiassa ihan nopeesti kun mietti kaikkea muuta paitsi sitä , että joutui istumaan siellä :D no kaks ekaa tuntia oli valinnaista ja niinku oon sanonu ni mulla on vallinaisena matkalla eurooppaan , ja tällä hetkellä kielenä on ranska . amir ja alen istuu siinä mun ja amandan edessä , joten ne tunnit menee nopeesti koska me aina vaan nauretaan ja sählätään omia :) no koulun jälkeen lähettii ellan kanssa myllyyn . mentiin syömään subwayhin ja sitten mentiin ostamaan ellalle ihanat kengät ! ne oli ihan sika ihanat ! sellasest polveen asti olevat nahkaset , missä oli ohut karva vuori :) no ella osti myös napankorun , sekin on ihan sairaan ihana ! no sit mentiin coffee houseen juomaan jotain lämmintä , ella otti kahvin ja mä otin kaakaon vaahtokarkeilla ja kermavaahdolla ! ♥ luettiin siinä sitten kokeisiin yhdessä ! vietettii koulu kirjojen parissa melkeen kolme tuntia siinä kahvilassa ! sitten lähettiin pyöräilemään meille päin kun ellan äiti haki ellan meiltä :) katoin salkkarit ja nyt vaan datailen tässä :) en jaksa ladata sitä yhtä kuvaa mun puhelimestä tähän postaukseen ni tässä jotain vanhoja kuvia :D



1 kommentti:

  1. tää sun blogis on aivan ihana, tosi kivoja kuvia ja juttuja :-) tykkään myös kauheesti sun tyylistä! <:

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista