torstai 13. lokakuuta 2011

Let's take vähän rennosti !

Hej ! No nyt ei oo mitään ihmeellistä koska oon vielläkin kipee ! no mut on mulla yks kuva tästä päivästä mutta se  ei ole mikään maailman paras ! no mutta nukuin tänään johonkin kahteentoista ja sitten oon katellu telkkaria ja dataillu :) äiti tuli joskus puol viiden aikaan kotiin ja se haki heseltä ruokaa ♥ tosin mä en voinu paljoa syödä koska ei mun tee mieli syödä mitään ... huomennakaan en luultavasti mene kouluun koska oon viel sen verran kipee :( olis kiva nähä kaikki mun kaverit ♥ ja jutella kunnolla kuulumisista ja siitä mitä koulussa on tapahtunu ! ja eniten haluisin nähä jasun koska sillä oli tänään synttärit ! mutta ei voi mitään jos on kipeä , ei siinä mikään muun auta kun se että makaa peiton alla villasukat jalassa ja juo lämmintä mehua tai kaakaota ! kai mä tästä piakkoin parannun , ainakin toivottavasti .. :) no mutta ei mulla tällä kertaa muuta jos viikolopuks parantuisi ni saisin jotain mielenkiintosempaa kerrottavaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti