tiistai 18. lokakuuta 2011

shake that ass for me ;)

Moi ihanat ! ää tänään ei ehtiny tapahtua paljon mitään joten postaus on aika lyhyt ! mutta kuvia on muutamia . Tä päivä alko hyvin , tosin koulussa olin vain yhen tunnin . koska mulla oli yks juttu hoidettavana turussa . mut kyl seki koulun voitti ! no ennenku lähin kaupungista menin mäkkäriin syömään :) no koulun ainoa tunti oli tänään äidinkieli , ja julia sitte heitettii viereisestä luokasta ulos joten se tuli siihen meiän luokan ikkunan luokse jotai säätämään , ja mä koitin keskittyä ja nauroin vaan julialle joka siinä käytävällä nojaili kaappiin :D no koulun jälkeen menin nooralle ja lähin sitten käymään kotona ja tulin myöhemmin takas . mä siinä menin makaamaan nooran sänkyyn ku se hiero mun käsia ja lakkasi mun kynsiä :) mä nukahdin siihen melkeen heti ja nukuinkin yli tunnin :) sitten heräsin ja sen jälkeen noora vielä hiero mun selkää ja nukahdin uudestaan :) sitten heräsin kun Casandra soitti mulle :) pian sen jälkeen lähdinki kotiin :) nyt kattelen salkkareita ja nautin vaan kotona olomisesta :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti