tiistai 25. lokakuuta 2011

i love u just the way u are

Moi ! eli tänään koulu alko kotsalla , ja tehtiin kinkku piirakkaa . mikä oli musta tosi pahaa ! ja vielä mut ryhmän , se meni ihan pilalle ... mut kotsan jälkeen oli liikuntaa , ja ennen ku liikunta alko kävästiin inkan kanssa nesteellä ostamassa mehua , ku oli hirveä jano ! no liikunta tunnit menee aina nopeesti ku se opettaja vaan mussuttaa . no liikunta tuntien jälkeen oli se pahin vaihe koko päivästä ! nimittäin historian koe ! en ollut lukenut yhtään kun mun kirjat oli kaapissa , mutta kai se meni ihan hyvin . ainakin näin mun mielestä :) historia on musta kiva oppiaine , koska siinä on paljon mielen kiintosia asioita , ja ku se opettaja viellä opettaa sen hyvin meielnkiintosella tavalla , ja jos vähän edes kuuntelee tunnilla , niin aina jää jotain mieleen ! ainakin mulla . no koulun jälkeen kävin äkkiä kotona viemäs laukun ja sit lähin takasin koulul inkaa vastaan . sieltä koulut sit lähettii inkal , juteltiin vaan ja katottiin telkkaria . no olin sitte inkan peiton alla ja nukahdin , inkakin nukahti . inka isosisko tuli herättään meidät ja sitten söin inkalla ja lähdin kotiin :) nyt oon vaa kotona , ja datailen kai loppu illan , ku en edes lenkille jaksais lähteä , mut kai sitä ehkä voisinki :) kattoo nyt jaksanko ! oon meinaan aikasta väsynyt !


xoxo , elena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti