maanantai 10. lokakuuta 2011

can u be my hero ?

Tä päivä oli koulussa muuten kiva, lukuun ottamatta bilsan tuntia . me jouduttiin tutkimaan kalaa ! se piti leiata auki ja ettii sen suolest sydän jne ... no arvaa koskinko ? :D sakke teki sen meille ja mä istuin metrin päässä siitä pöydästä koska se haisi musta niin pahalle ! se opettaja jo vähän kyllästy meihin ku koko aja joku huutaa '' hyi saatana kui ruma '' ja jotain sinne päi :) tänään oon siit muuten koko päivän ollut Nooran luona ! leivottiin tiikerikakku , tai itseasiassa noora leipo autoin vaan syömään taikinaa ;) noora meni sit koneelle ja juteltii kaikest , ja mua väsytti kertakaikkiaan taas ihan helvetin paljon ni nukahdin nooran sänkyyn sinne lämpimän peiton alle. en nukkunu kauan ku noora hakkaa mua siin jollai sen viholla ja huutaa jotain et '' herää nyt '' . Tä päivä on taas ollu yks masentava mut samal kiva päivä , toi huono ilma tekee ehkä täst kaikest vähän masentavan ja et kaikki on hieman väsyneitä !


tä kuva on otettu joskus kesällä sitte :D

xoxo , elena

1 kommentti:

  1. Hei kiva blogi! :) mee kans tsekkaamaan mun :)

    http://believeyourself-peppi.blogspot.com/

    VastaaPoista