maanantai 3. lokakuuta 2011

rain go away

no elikkas , ei mulla viikonloppuna paljon mitää eirtyistä tapahtunu , olin pää osin ellan kanssa :) ja lauran myös :) vietin siis koko sunnuntai päivän kaanassa , ellan akselin raakelin ja nean kanssa :) pelattiin nean luona jotain ihan outoa peliä :o se oliku wii mut ilman sitä kapulaa :o , no mut syötiin pariin otteeseen pizzaa ... oltiin koneella la-su yönä puol viiten asti ja oltais jatkettu valvomista mut ellan äiti heräs ja suuttu meille ... aamulla ella teki mulle molempiin korviin yhdet uudet korvareiät , nyt mulla on yhteensä niitä seitsemän :) tänään oli sitten hirvee keli koko päivän on vaan satana , miks maanantait on aina näin synkkiä ja tylsiä ? :/ tän päivän oon vaan kotona koska en lähe tonne sateeseen .. :) eipä mulla muuta !
<3 love elena








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti