maanantai 24. lokakuuta 2011

high 5 !

Moi ! elikkäs nyt on syysloma pulkassa , ja tänään oli aika taas mennä sinne koulun penkille opiskelemaan , thats fun ... NOOT ! tä päivä oli koulussa yks painajainen ! ensin kemian tunnilla mulla ei oo kirjoja koska en jaksanu hakee niitä ... sitten ruotsin tunnilla oli joku kyttä tunti , eikä mua kiinostanut yhtään . no sitten oli historiaa .. huoh kuin tylsää ! ja sen jälkeen oli bilsaa ... se on hirvein tunti koko päivässä ... no sekin tunti alko sillä että myöhästyin . katottii tunnilla jotain hauki filmiä , ja mä päätin sit ottaa pienet nokoset siinä samalla :) no bilsan jälkeen meillä oli englantia , ja tunnin jälkeen se opettaja tuo mulle lapun käteen ja sanoo '' keskiviikkona kolmesta neljään jälki-istunto '' no siin seki tuli , ensimmäinen jälki-istunto seiskalla ... no mut ei se varmaan nii kamalaa oo :) ku mulla tulee niitä merkintöjä täl hetkel koko ajan ! no mut mulla oli tänään rästi koe sellasestä äikän esitelmästä ku '' oma elämän kerta '' , en nyt tiiä miten meni ku ei mulla sitä tekstiä tahtonu tulla siihen paperiin , mut sain mä jonkun verra siihe tuherrettuu . nyt matti tuli kotiin hakemaan sen joitain tavaroita sen uuteen asuntoon ! :) mä jatkan tätä päivää ihan kotona vaan ollessaan :) !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti