torstai 27. lokakuuta 2011

right here waiting for u

Moi ! tänään oli ihan mukava päivä ja koulussakin oli ihan kivaa :) taino  olin vaan yhen tunnin kässässä ku mulla oli muuta menoa kaupungissa . no näin casandran sitten pitkästä aikaa ♥ ja casandra tulee myös meidän luokse huomenna yöksi !! ♥ joten en varmaan postaa kun seuraavaksi vasta lauantaina tai sitten sunnuntaina , katotaan kumpana ehdin paremmin :) no mutta takasin tähän päivään ! joten sen yhden kässä tunnin jälkeen alko opo , ja mä en yhtään pidä opon tunneista , vaikka ne on ihan sika rentoja mutta mulla ja sillä opettajalla ei oikeen synkkaa :D no opon jälkeen oli päivän hirvein tunti , nimittäin bilsan koe ! ja se koe oli viellä lundenin valvonnassa .. no tein sen kokeen sitte ja omasta mielestä meni ihan hyvin , ku saadaan se koe voin ilmottaa minkä numeron sain ! no anttoni kumppaneineen tuli pomppimaan siihe ikkunan eteen , ja sai siinä vähän nauraakkin sitten :) pientä piristystä siihenkin tuntiin ! kokeen jälkeen oli matikkaa , ja ne tunnit on aina yhtä rentoja , se opettaja vaan on jossaa veikkauksen nettisivuilla , ja ei kiinnitä huomiota meihin ... välillä se vaan on '' nyt hiljaa '' kaikki on kymmenen sekuntia hiljaa ja sit jatkaa puhumista :D ja muutenkin matikka on musta ihan jees aina ja  se on kanssa aika helppoa . koulusta menin inkan ja nooran kanssa samaa matkaa , ja menin koulusta mummin luokse , kun se oli tehny mulle ruokaa :) söin siinä sitte keittoa ja mokkapaloja , ja lähdiin nooran luokse . ensin olin ihan yli pirtee ja sähläsin vaan ! sitten tuli väsy ja menin nukkumaan nooran sänkyyn.
kun heräsin lähin kotiin päin , kotona vaihdoin rennommat vaatteet eli mun ihanan vaaleenpunasen koko haalari puvun ♥ ahh my love ! no mut nyt vaan datailen ja koitan vähän siivoilla mun huonetta koska se on hieman sekainen , ja pitäisi hakee vaatteet kodinhoitohuoneesta omaan vaatekappin . no kaipa mä sen pian teen , mut tänään illalla ei oo sitten muuta , jossen sitte lähtis pienelle lenkille pian :) oon kyllä ehkä liian väsyny, katsotaan mitä tästä nyt tulee :) mutta tästä päivästä ei ole ainuttakaan kuvaa joten tässä jotain vanhoja kuvia , ei tällä kertaa muuta !





1 kommentti:

  1. VFL Bochum? Schalke 04 on parempi. ;) Ja miks sinä pidät saksalaista jalkapallo?

    VastaaPoista