keskiviikko 12. lokakuuta 2011

this day is so booring

Elikkäs elininen päivä meni vaan siinä kotona olessa aluks , ja illemmal menin nooral . mun oli pakko soittaa ellal ku en kestäny niit nooran kuivii juttui . no mun onneks ella inka ja milla oli keskustassa joten menin sinne ! sit olin siellä jonku aikaa ellan jasun nonan anton ja joidenkin muiden kanssa :) ella ja inka lähti hakee kirjoja millalta joten mä lähin kotiin päi , no sit siin matkalla oli jere nikke ja sakke ja jäin niiden kans :) jere lähti siit sit myllyy ni olin saken ja niken kans . oli kiva nähä niit tollee vapaa-ajalla pitkäst aikaa ja ihan kunnolla :) me sit istuttii yhel penkillä ja juteltiin ja sakke pelas puhelimella :) en tiiä mikä ois parempi tapa viettää aikaa ku kahen ihanan ystävän kanssa ? ♥ mä rakastan mun kaikkii ystävii ihan suunattoman paljon , ja niiden kans on aina mukava viettää aikaa ! no mut sitten tähän päivään , eli kaikkien aikojen tysinmpään päivään :( oon nimittäin kipee ! , tänään olis koulussa ollu kemian koe , mut se sit jää maanantaiks ... oon koko päivän vaan maanu tässä sohvalla ja mulla on maailman ihanin pikkusisko ! se siivosi ja järjesti mun huoneen ! no mut nyt katon salkkareita joten moikka kaikkille ihanille !! ♥

1 kommentti: