lauantai 15. lokakuuta 2011

u left me alone

Moikka ihanat ! Oon vihdoinkin terve ! tänään oli tosi kiva päivä , vaikka jouduinkin heräämään puoli kahdeksalta . koska mulla oli kampaaja :) menin sinne vaan värjäämään juurikasvun pois ja sitten leikkasin ne kuivimmat latvat . äiti haki mut sieltä ja sitte mentiin käymään hansan zarassa koska Essillä oli siellä takki varauksessa , mentiin me sitten hm:ään ja ostettiin sieltä jotain vaatteita , en nyt jaksa ottaa niistä kuvia . söin tänään lounaan cafee braahessa koska en jaksanut lähteä kotiin syömään enää . kun olin syöny äiti lähti kotiin ja anto mulle rahaa , että pääsisin hohto golffaamaan Nooran , Lauran ja Roosan kanssa :) siellä sitte tuli vähän kaikkea kommelusta . oltiin ihan paniikissa siellä ja multa lensi neljä palloa sinne kieletylle alueelle josta en voinut niitä enään hakea , joten sain sieltä jostain uuden pallon , tai neljä uutta :D muuten meillä oli tosi hauskaa ja oli kiva olla pitkästä aikaa ihan tyttöjen kesken ja tehä jotain mistä kaikki tykkää ! kun lopetettii golfaus mentiin kaupungille kiertelee ja hetken päästä Otto tuli meiä kans sinne ! me mentiin siitä sitte aurajoen rantaan ja juteltiin kaikkea :) lähettii sieltä koska mä halusin kahvia ja laura donitsia , joten matka jatkui arnoldsiin ;) ja tehtiin me kaikkea muutakin tänään ! tä päivä oli musta tosi kiva ja muutenkin oli rentoa olla vaan , eikä tarvinu olla stressaantunu !

Hyvää viikonlopun jatkoa teille .
<3 elena





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti