keskiviikko 5. lokakuuta 2011

good feeling ;)

Moi kaikille ! elikkäs tä päivä on tähän asti ainakin menny ihan nappiin ! :) aamulla ella tuli meille jo seittemältä ja heti aamusta molemmat sai kunnon naurut ! koulussa oli kaks ensimmäistä tuntia valinnaista ja mun valinnainen on se matkalla eurooppaan eli mä opettelen tän vuoden aikana neljää eri kieltä joka kieltä yhdeksän viikoa ja opetellaan vaan niitä perus asioita joita turisti tulee tarvitsemaan kun se lähtee matkalla :) no nyt meillä on kielenä venäjä ja piti kirjottaa jostain venäläisestä kaupungista kaikkea , se ei saanut olla moskova tai pietari . en edes muista oman kaupunkini nimeä ... :D no mutta oltiin ne kaks tuntia koneilla etimässä tietoa ja kirjottamassa niitä vihkoon :) valinnaisen jälkeen oli matikan koe joka meni mulla ihan pepulleen .. :D tein koetta n 15 min kunnes nukahdin ... mutta onneks sain tehtyä ne helpoimmat tehtävät :) kokeen jälkeen oli muusikkia , jonka jälkeen historiaa , jonka jälkeen englantia ja sen jälkeen oli viellä äidinkieltä :) nytten oon kotona ja teen pikkusiskolle ruokaa , ja pian lähdemme mun isosiskon ja isoäidin syntymäpäiville , kun molemmilla oli eilen synttärit ! :) musta on tosi siistii et niil on samana päivänä synttärit :o , no mut ei tässä ihmeempii oo tapahtunu :) en ehi tässä hirveesti nyt kirjottaa koska lähetään ihan pia !
Moikka ihanat ! <3

 !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti