perjantai 14. lokakuuta 2011

I want summer back !

Apua ! Ulkona on niin kylmä joten haluun kesän takasi ! iski sellane fiilis ettei kesä tuu enää koskaan takasi . miettikää nyt kun kylmä tuolla ulkona on ! ja verratkaa kesään :) tänään aamulla oli -1 aste ja kun kesällä siihen aikaan olisi ollu yli 15 astetta ! no mutta on lumikin ihan kivaa , mutta sykystä mä en pidä yhtään ! se on sellanen pimee ja synkkä vuoden aika ... ja sillon oon aina tosi laiskalla päällä . no mutta aattelin kertoo teille pikasesti mun kesästä jotain :) eli olin kesällä vähän ennen juhannusta puolassa Veeran kannsa ♥ ne viisi päivää siellä sai meiän ystävyyden kokemaan kovia , mut me pysyttii kovin ja kaikki järjesty :) puolasta mulla ei oo kuvi tässä koneella , ne kaikki kuvat on mun siskon koneella . No mutta joka kesän huippu hetki on mun mielestä se kun mennään katinkultaan , koko perheen kanssa pitämään hauskaa ! ja siellä nään Idan ja Iina ♥ ne on mulle tärkeempää ku mikään muun ! ja me nähdään vaan noin kerran vuodessa ! silloin otetaan kaikki ilo irti ja tehdään kaikkea ! Olin muuten vaan koko kesän täällä Raisiossa kavereiden kanssa ja pidettiin hauskaa . pariin otteeseen siellä mökilläkin kävin . mun isosisko pääsi myös ripille tänä kesänän . Mä vaa niin rakastan kesää ! mulla ei oo paljoa kuvia kesästä , mutta tähän loppuun nyt muutamia kuvia kesästä !







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti